بازدید معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی از اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی شاهین دژ

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهمراه ریاست بهزیستی شاهین دژ و کارشناسان مربوطه شهرستان از محل اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ،

افشین موسوی ، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی آذربایجان غربی بهمراه مهری داداشیان ریاست بهزیستی شهرستان و کارشناسان اداره از محل اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی شاهین دژ بازدید و دستورات لازم در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی این مرکز را صادر نمود .
موسوی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی به ارزیابی فعالیت ها و بررسی مسائل و چالش های مرکز اورژانس اجتماعی پرداخت و در خصوص ارائه بهتر خدمات و رفع مشکلات راهکارها و دستوراتی صادر نمود .
وی بیان داشت : خدمات صدای مشاور ۱۴۸۰ و ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به طور رایگان از هشت صبح تا هشت شب حتی روزهای تعطیل در دسترس مردم است .
داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در طی یکسال اخیر خواهان بررسی های لازم در این مورد شد .
گفتنی است در ادامه بازدید کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی شاهین دژ مسائل و مشکلات مربوطه را مطرح و معاونت پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی پاسخگوی سوالات مطروحه بود .

کد خبر 112475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد